Seznam se s prací konzultantů z týmu Business Transformation
Změna obchodního modelu, zlepšení zákaznické zkušenosti, vytvoření mobilní aplikace, návrh optimálního rozmístění bankomatů nebo nahrazení štosů papírů systémovým řešením. To vše dokáží konzultanti z oddělení Management Consulting, které se dělí na pět týmů. Tím nejnovějším z nich je tým Business Transformation.
V Business Transformation se primárně zabýváme procesní optimalizací, efektivitou, firemní a produktovou strategií, transformací, modelováním a hyperautomatizací. Tým vznikl na začátku roku 2021 a zaměřuje se na:
Transformační projekty a Change management
Základem těchto projektů je příprava a realizace strategie pro zavedení požadované změny, čemuž se často věnuje transformační projekt. Change management i transformační projekty bývají pro klienty hůře uchopitelné, protože nejde o jejich primární kompetenci. V tu chvíli přicházíme na pomoc my, jakožto konzultanti, kteří pomohou problém uchopit, identifikovat nedostatky a připravit strategii včetně základních procesních i finančních dopadů. Dnešní časté téma je například digitální transformace.
Optimalizaci a efektivitu
V optimalizačních projektech nejdříve nahlížíme na aktuální stav problematiky. Po analýze přichází část optimalizace a návrhu TO-BE (budoucího) stavu. Máme za sebou projekty týkající se například optimalizace rozložení bankomatů a poboček nebo optimalizace interních i zákaznických procesů. Na optimalizaci pohlížíme jako na prostředek k naplnění firemních strategií.
Digitalizaci a hyperautomatizaci
V těchto projektech definujeme oblasti, které má smysl v kontextu klienta, maturity společnosti a jejích procesů digitalizovat a/nebo automatizovat, a to s ohledem na možnosti používaných systémů a obchodní strategie. Následně navrhneme konkrétní strategii včetně harmonogramu, kdy se má co a jak implementovat. Digitalizace je velmi aktuální a široké téma, každý projekt je tak naprostý unikát a s každým klientem řešíme jiný problém.
Modelování a pohled na budoucnost
V každém projektu je potřeba pracovat buď s dlouhodobým, nebo krátkodobým výhledem. Využíváme k tomu modely, které můžeme rozdělit do dvou skupin. První typ modelů se snaží vytvořit co nejvěrnější obraz skutečnosti odehrávající se v procesech (digitální dvojčata), ty druhé pak slouží k vytváření budoucích scénářů. K tomu, abychom mohli budoucí scénáře efektivně sestavovat, sledujeme legislativní vývoje a trendy, jejich dopady na jednotlivé společnosti a pomáháme společnostem pracovat s modely, pomocí kterých dosáhnou svých strategických cílů.
A jak probíhá výběrové řízení do našeho týmu?
Jakmile odešleš CV, dostaneš link na vstupní online testy, které nám prozradí, jak si poradíš se základními analytickými a logickými úkoly i jaká je tvá úroveň angličtiny. Není se ale čeho bát, nanečisto si je můžeš zkusit vyplnit v aplikaci Test2job. Potom se s tebou spojí naše HR a domluvíte se na termínu prvního kola pohovoru.
Na úvod dostaneš šanci se představit jednomu z manažerů, budou nás zajímat tvé zkušenosti, motivace, cíle i osobnost. Následovat bude případová studie. Tu si můžeš představit jako základní problém, který by klidně mohl řešit jeden z našich klientů. Rozmyslíš si strategii, se kterou bys k problematice přistoupil/a a vyřešíš pár menších úkolů, které zahrnují například počítání nebo orientaci v datech. Studie je v angličtině, takže zároveň testujeme i jazyk.
V druhém kole se tě ujme leader celého clusteru, který se tě zeptá na pár doplňujících otázek, aby si udělal lepší obrázek o tom, zda k nám zapadneš. Potom už se můžeš těšit na nabídku.
Jestliže tě práce našeho týmu zaujala a rád/a bys byl/a jeho součástí, mrkni na volné pozice a dej nám o sobě vědět.