Marek Nemejta
Senior Consultant, Management Consulting
V KPMG se Markovi vedle práce s klienty naskytla příležitost podílet se i na jedinečném interním projektu. Letos po osmé připravujeme studii Top 100 zákaznických zkušeností v Česku. Marek je už potřetí u toho.
CX (Customer experience) studie je pro tým Customer and Digital, který je součástí oddělení Management Consulting, generátorem byznysových hypotéz. S klienty tyto hypotézy probíráme a jsme díky nim schopni hlouběji definovat a analyzovat jejich problémy. Následně vytváříme řešení, které i testujeme.
Studie je unikátní svým rozsahem a hloubkou. Každý rok v ní zhodnotíme více než 200 značek a sesbíráme přes 50 tisíc odpovědí od zákazníků. Kromě číselných dat uvádíme také slovní hodnocení zákazníků, která blíže ukazují, jak značka funguje v praxi.
Do studie zahrnujeme i vstupy od lidí, kteří se značkou přišli do kontaktu, ale nakonec se třeba rozhodli pro konkurenční produkt. Páteří studie je metodika 6 pilířů, kterou jsme v KPMG vyvinuli. O pilířích se více dozvíš tady.
Pro juniory, kteří nastoupí k nám do týmu, je CX studie skvělou příležitostí, jak se na trhu zorientovat z perspektivy zákaznické zkušenosti. Zároveň si zpravidla vyzkouší nové pracovní aktivity. Například:
Díky práci na studii jsem pochopil, jak důležité je rozumět zákaznickým potřebám při řešení podnikových problémů a Baťovo legendární heslo „Náš zákazník, náš pán.“ pro mě získalo nový význam. Jestli tě zaujala práce v našem týmu, sleduj volné pozice.
Senior Consultant, Management Consulting