Zpět na články

TAX GROUP MEETING

Kdy? Kde? Jak? Proč?

Opět se mi podařilo "ulovit rybku" :-). Napadlo mě, že naše daňové setkávání, které se koná dvakrát ročně - na jaře a na podzim, bude čtivější a hlavně pro zájemce přínosnější v podobě článku od právě nově nastoupené kolegyně. Staňko - díky!

 

"Ve čtvrtek 3. listopadu jsme se jako prvoroční asistenti poprvé zúčastnili Tax Group Meetingu. Jak název napovídá, jedná se o meeting celého daňového oddělení. Pro upřesnění, různých menších Group Meetingů jsme se v průběhu našeho, už více jak měsíčního působení v kanceláři, zúčastnili všichni. Jedná se o pravidelné schůzky specializovaných daňových skupinek. Ale Tax Group Meeting byl větší, významnější, delší, organizovaný mimo budovu KPMG, v kongresovém centru u Hájků, a hlavně byl zakončen večerním programem.

Plni očekávání, o čem to vlastně bude, jsme všichni „nováčci“ dorazili na místo mezi prvními, s dostatečným předstihem, abychom zabrali ta „nejlepší“ místa. Vzhledem k tomu, že sekce přednášek byla plánována na tři hodiny, měli jsme trochu obavu, jestli to nebude příliš dlouhé na udržení pozornosti. Opak byl pravdou. Zahájení se ujal řídící partner Jan Žůrek tím, že vyhlásil výsledek nepsané soutěže o nejpracovitějšího zaměstnance. Hned poté pokračoval s velmi poutavou prezentací o strategiích firmy, na kterou navazovala prezentace partnera Radka Halíčka o prodejní strategii, která byla také velmi působivá, vtipná a doplněna motivačními videi některých zaměstnanců. Poté následoval blok odborných prezentací na různá (samozřejmě) daňová témata. Zajímavou částí byla závěrečná diskuse, ve které byly zodpovězeny všechny „záludné“ dotazy či připomínky. Jednalo se například o nedostatek baget v automatu, nebo nedostatek skleniček v kuchyňce. Některé dotazy byly zajisté i seriózní, ale jak to tak bývá, člověk si pamatuje hlavně kuriozity. Musím říct, že mě překvapilo, s jak velkou rychlostí firma reagovala na tyto připomínky, protože hned následující den bylo do kuchyňky doplněno několik palet nových skleniček. :-)

 

A nyní k očekávané večerní části, kterou jsem zmiňovala na začátku. Bowling a raut! Hned po skončení Meetingu u Hájků jsme se přesunuli do hotelu Duo, nedaleko centra. Někteří nováčci, ve snaze nepřijít nikam pozdě, se ani nestihli převléknout do „neformálního“ a na bowling dorazili vybaveni oblekem a kravatou. :-) Jedním z motivů tohoto turnaje bylo očividně i možnost lepšího seznámení s ostatními kolegy, protože jsme byli rozděleni do 12 týmů, každý nováček do jednoho. V každém týmu byly zastoupené všechny pozice od partnera až po prvoročního asistenta. Zajímavé bylo, že čím vyšší pozice ve firmě, tím byly bowlingové výkony lepší. Alespoň je vidět, že se máme co učit ve všech oblastech. :-) Po téměř dvouhodinovém turnaji byl vyhlášen vítězný tým, vítěz v kategorii mužů a žen a vítěz v kategorii nejhorší skóre.

Na závěr stačí říct, že celý den byl velmi příjemný a už se těšíme na další podobnou akci."

 

Volné pozice