Zpět na články

Poznáváme se

Něco se změnilo, něco je tady jiného. Chvíli to trvá, ale nakonec každý poznává, že je v kanclech něco nového. Po víkendu visí na každém patře velkoformátové plakáty kolegů s jejich vzkazy, které se zkrátka nedají přehlédnout.

Plakáty jsou součástí vyvrcholení kampaně nazvané Purpose, která by měla pomoct snížit anonymitu v naší firmě. Nebudeme předstírat, že to tak není, zkrátka je nás v Praze asi 600 zaměstnanců a rozhodně se všichni navzájem neznáme. Navíc máme pobočku v Brně a Ostravě a tam jednak netuším, jak ty kanceláře vypadají, a znám z poboček asi tak 10 lidí dohromady smiley.

Oříšek je vymyslet „něco“,

co by pomohlo alespoň trochu zvýšit povědomí o tom, co které oddělení dělá a co v něm dělají lidé na jednotlivých pozicích. Podle mého názoru se to v kampani Purpose docela povedlo.

lenka

Celá kampaň je postavená na tom, že by se měl každý na chvíli zamyslet, co je smyslem jeho působení v KPMG. Ještě složitější je naformulovat to následně do krátkého textu. Musí to být výstižné a musí to úplnému laikovi vysvětlit, s čím se každý den potýkáme, jaké znalosti k tomu potřebujeme a jakou hodnotu tím tvoříme pro KPMG.

Každý pojal kampaň po svém. Někdo vyjádřil svůj životní názor, který aplikuje každý den v práci při řešení problémů. Jiný se snažil spíše popsat, co je na jeho práci zajímavé a co ho baví. V současnosti máme asi 300 příběhů, a když jimi listuju, tak se opravdu zasměju.

iva

Asi nejdůležitější částí celé kampaně byla motivační cena. Protože se nám během dvou měsíců podařilo nashromáždit 250 příběhů, užíváme si každý červencový pátek celofiremní snídani u nás na terase, a jak si můžete prohlédnout, je to opravdu skvělá příležitost, jak pokračovat v poznávací kampani „naživo“.

IMG_1795

IMG_1796

Kampaň shrnuje krátké video

Volné pozice