Na snídani s Honzou Žůrkem
Včera (23. 9. 2014) jsme měli možnost posnídat společně s řídícím partnerem KPMG, Honzou Žůrkem, a popovídat si o otázkách, které nás zajímají. Nejvýznamnější momenty a témata řešená na snídani přitom v průběhu zachycoval do svých výstižných kreseb Aidan Hughes. A jak snídaně probíhala?
V průběhu minulých týdnů nám všem do emailu přišla zajímavá pozvánka na snídaní s Honzou Žůrkem, která měla proběhnout od půl deváté v úterý 23. 9. 2014. Cílem bylo informovat zájemce o dění ve firmě, strategických cílech a jejich plnění včetně poslání a dalších zajímavých informacích, ke kterým se každý den člověk nedostane. Zároveň se mohl každý dotázat na téma, které jej zajímalo v rámci otevřené diskuse.
Úderem půl deváté jsme se tedy sešli v zasedačkách nad kávou a snídaňovým rautem a Honza zahájil svou prezentaci, ktreou doplňovali i další partneři za jednotlivá oddělení. Celé snídaně se účastnil také pan Hughes, který "live" zachycoval dění na akci a v rámci tří rychlých kreseb. A jaká témata jsme tedy řešili?
Jednou z klíčových otázek byla naše firemní strategie, kterou se nám daří naplňovat, přičemž jejími hlavními hodnotami jsou čtyři body:
- vedoucí postavení na trhu, které se nám daří držet;
- být stále oblíveným zaměstnavatelem, což nám pomáhá oslovovat nové kolegy nejen z řad studentů, kteří každoročně rozrůstají naše řady a zůstávají i po prvním roce;
- být přínosní v komunitách i mimo sféru byznysu, kdy se snažíme být přínosní v oblasti společenské odpovědnosti a participujeme na řadě charitativních i ekologických akcí, které i sami organizujeme;
- a posledím bodem je cíl zvyšovat efektivitu našich procesů, což jde ruku v ruce s různými IT novinkami a změnami v nastavení interních procesů, které nás provázejí.
Dalším zajímavým tématem bylo firemní poslání a vize, které se zatím nepodařilo výstižně / uspokojivě přeložit do češtiny, takže je máme stále anglicky :-) Ne, že bychom u nás nikdo neuměli anglicky, ale v originále to prostě vyznívá jaksi lépe. A jak tedy tento překladatelský oříšek zní?
Inspiring Confidence, Empowering Change.
A co tím chtěl básník říci?
Insirujeme - náš výstup není jen rada, ale také inspirace pro budoucí změny a zlepšení.
Důvěra - tady asi není co dodat, pokud by nám klienti přestali důvěřovat, nemělo by asi další podnikání smysl.
Možnosti nebo umožnění - pomáháme ke změnám a novým možnostem.
Změna - tak nějak plynule navazuje na tři předešlé pojmy a zároveň postihuje rychle se měnící okolí a prostředí, s nímž chceme držet a držíme krok.
No a aby těch budovatelksých informací nebylo příliš, přidám i nějaké zákulisní novinky a informace o tom, co konkrétního se u nás nově zavedlo, provedlo a povedlo. Mezi nejvítanější úspěšně zavedenou novinku patří možnost práce z domova aneb home office, kterou já osobně využívám a velmi vítám. Dalším bodem je významně rozšířená nabídka různých školení ať už v oblasti IT, cizích jazyků, zpětné vazby a dalších dovedností (BTW o jednom ze školení právě na zpětnou vazbu jsem psala tuším někdy na jaře) a musím zmínit také rozšíření v oblasti benefitů v naší kafeterii, o které psal před časem Vojta.
Koukám, že jsem se rozepsala víc než dost, takže připojuji několik fotografií z akce a jdu zase pracovat.
Tři výsledné kresby