Zpět na články

Jak se u náš žije associate manažerům?

Dostáváme od Vás často podněty, abychom poprosili o napsání článku manažera, partnera nebo někoho z podobné pozice. Požádala jsem jich několik a kolega Přemek byl tak hodný, že si večer našel čas a své dojmy z pozice associate manažera mi sepsal ...

Na úvod krátce vysvětlím, co znamená associate manažer. V podstatě je to něco jako mladší manažer, takže si to klidně přejmenujte třeba na junior manažer. Náplň práce je co do administrativy a komunikace s klienty v podstatě stejná jako manažerská pozice. Rozdíly jsou spíše v interních procedurách a objemu práce neboli v počtu klientů, které máte na starosti. No a jak to vidí kolega Přemek Klas si můžete přečíst dále.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jako incharge jsem si nedovedl představit, že bych někdy u nás v oddělení dělal práci manažera a dost jsem se tomu bránil. smiley Nicméně, po skoro ročním působení jako associate manager musím přiznat, že jsem našel převážně pozitivní stránky na této pozici a dnes mě to baví. Nedá se říct, že mám více práce, než jsem míval na pozici konzultanta, ale je to o dost jiná práce. Rozhodně mám na starosti méně té daňové (bohužel), jelikož daňová přiznání a consultingové projekty spíše řídím a kontroluju, a na druhou stranu přibyla spousta administrativy. Ze začátku jsem to viděl spíše negativně, ale postupem času se to zaběhlo a zvykl jsme si i na tuhle administrativní rutinu. 

Co je pro mě úplně nové, je nabízení našich služeb a jejich prodej. S tím je spojeno hodně technik, které se snad úspěšně učím a řekl bych, že to je i vidět. Často se potkávám s klienty a snažím se udržovat s nimi dobrý vztah. I když rád potkávám nové lidi, ne vždy jsou tato setkání příjemná. S důležitější funkcí totiž přibyla také nutnost řešení důležitějších problémů. Občas ovšem mají strany na řešení odlišné názory, takže ono řešení je spíše o hledání kompromisu - je to taková malá politika.

Co se týká mého času, výhoda je, že mám možnost si svůj čas lépe zorganizovat. Něco se dá odložit, něco jde udělat po telefonu, něco zase doma – takže mám možnost si udělat čas na rodinu. Ne vždycky se mi to daří, ale to už je jiná kapitola.

Pokud to mám shrnout, jsem rád, že jsem se na manažerskou pozici posunul . Dalo mi to jiný pohled na naši práci a přineslo nové zkušenosti. I když s povýšením jsem se tak nějak posunul mezi ty “druhé“, změnila se mi práce a zodpovědnosti, snažím se pořád udržet si dobré vztahy se svými kolegy a nezměnit se a věřím, že se mi to daří.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A já k tomu jen na závěr dodávám, že se to Přémovi skutečně daří. wink

Volné pozice